هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اسپانیا امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

مصاف انتهای جدولی ها/ آغاز دوران پساکرونای بارسلونا در مایورکابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا با برگزاری  ۴ بازی دیگر امروز پیگیری می‌شود و در مهمترین دیدار، بارسلونای صدرنشین به مصاف مایورکا خواهد رفت.  

اسپانیول – آلاوز

تیم رده بیستمی اسپانیول در ایالت کاتالونیا میزبان آلاوز خواهد بود. اسپانیول از هفته پانزدهم به قعر جدول تکیه زده و با توجه به تفاضل گل بدی که دارد، در صورت برتری در این بازی خانگی هم تیم انتهای جدولی خواهد بود. اسپانیول با دریافت ۴۶ گل، بدترین خط دفاعی این فصل لالیگا را در اختیار دارد.

در آن سو، آلاوز رده چهاردهی در حالی پا به این بازی می‌گذارد که در ۷ بازی اخیر خود  تنها صاحب ۲ برد شده و در صورت برتری مقابل اسپانیول تا رتبه یازدهم جدول می‌تواند صعود کند.

سلتاویگو – ویارئال

تیم رده هفدهمی سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس میزبان زیردریایی‌ها خواهد بود. شاگردان فران اسکریبا که فصل خوبی را سپری نمی‌کنند، از ۱۳ بازی گذشته لالیگا، تنها صاحب ۲ برد شدند و در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی، احتمال رفتن آن‌ها به منطقه سقوط وجود دارد.

مصاف انتهای جدولی ها/ آغاز دوران پساکرونای بارسلونا در مایورکا

ویارئال هم که این فصل از شرایط آرمانی خود دور است، تاکنون در رده نهم جدول قرار گرفته و به ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه نیاز دارد. ویارئال با توجه به تفاضل گل خوبی که دارد، در صورت برتری در این بازی، بالاتر از گرانادا به رده هشتم صعود خواهد کرد.

لگانس – رئال وایادولید

دیگر تیم انتهای جدولی یعنی لگانس  میزبان تیم رده پانزدهمی  وایادولید خواهد بود. لگانس از ۵ بازی اخیر خود تنها یک برد مقابل ویارئال داشته و برای بقا در لالیگا، به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارد. وایادولید هم که اوضاع خوبی ندارد و از ۴ بازی آخر متحمل ۳ شکست شده است، در صورت برتری در این بازی هم در رتبه فعلی خود باقی خواهد ماند.

مایورکا – بارسلونا؛ رونمایی از مسی پس از ۹۸ روز

اما بارسلونا، یکی از غول‌های فوتبال اروپا نیز این هفته مقابل مایورکای انتهای جدولی قرار می‌گیرد تا میلیون‌ها هوادار این تیم در سراسر جهان، از شروع لالیگا لذت ببرند. دیدن دوباره لیونل مسی و دیگر ستاره‌های بارسلونا در مستطیل سبز یکی از بهترین اتفاقات فوتبالی در ماه‌های اخیر به حساب خواهد آمد.

آغاز لالیگا با دربی سیاسی/ رونمایی از مسی پس از ۹۸ روز

بارسای کیکه ستین، با وجود شکست در الکلاسیکو، با کسب ۵۸ امتیاز و اختلاف تنها یک امتیاز، بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفته است و با زدن ۶۳ گل، بهترین خط حمله را در بین تیم‌های لالیگایی در اختیار دارد. از طرفی مایورکا با کسب تنها ۲۵ امتیاز در منطقه سقوط قرار دارد و با دریافت ۴۴ گل، پس از اسپانیول رده بیستمی، دومین خط دفاعی ضعیف اسپانیا  محسوب می‌شود. در این بازی، لوئیز سوارز پس از مصدومیت چند ماهه مجوز بازی کردن برای تیمش را دریافت کرده اما عثمان دمبله مهاجم فرانسوی آبی و  اناری پوشان غایب است و باید منتظر ماند و دید مثلث خطرناک مسی، گریژمان و سوارز را در این بازی کنار هم قرار می‌گیرند یا خیر.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار