در دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور ،استاندار خراسان شمالی از آمادگی استان برای میزبانی مسابقات جهانی و اردو‌های تیم‌های ملی ورزشی ناشنوایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت : برای تقویت حوزه ورزش ناشنوایان استان برنامه ریزی خواهیم داشت.

شجاعی افزود: برای برگزاری مسابقات جهانی و اردو‌های تیم‌های ملی ورزشی ناشنوایان در استان آمادگی داریم چرا که بنده اعتقاد دارم تا وقتی که رفت و آمد‌ها به استان صورت نگیرد سطح ورزش استان ارتقا نمی‌یابد.

در این دیدار مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور نیز اظهار داشت: اقدامات استاندار خراسان شمالی در حوزه ورزش در کشور و استان قابل توجه و درخشان بوده است بنابراین خیال فدارسیون‌ها بابت پیگیری امور ورزشکاران در استان راحت است.


بیشتر بخوانید:بجنورد میزبان مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی


تیشه گران افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ورزش ناشنوایان خراسان شمالی در سال گذشته از رتبه ٢٧ به ١٣ کشوری ارتقاء یافته است.

رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور گفت: ورزشکاران ناشنوا در ١٧ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و تا کنون افتخارات زیادی را در عرصه بین المللی کسب کرده اند، اما اعتبارات این فدراسیون اندک است و باید توجه بیشتری به آنان داشته باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.