مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تکمیل طرح‌هاى نیمه تمام در روستا‌ها و شهرها و نوسازى شبکه‌هاى فرسودهاز جمله برنامه‌های کوتاه مدت در جنوب استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست بررسی وضع طرح‌هاى آبرسانی شهر‌ها و روستاهاى شهرستان‌هاى جنوبى استان شامل عسلویه، جم، کنگان و دیر بیان کرد: طرح‌های مهمی از جمله ایجاد زیرساخت‌ها، تدوین برنامه و اجرای طرح‎هاى کوتاه مدت و بلند مدت برای حل مشکلات و تنگناهاى مردم شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر عملیاتی شده است.

او در این جسله که نماینده مردم شهرستان‌هاى جنوبى استان بوشهر در مجلس حضور داشت، با اشاره به طرح شیرین‌سازی آب دریا به ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در شهرستان عسلویه افزود: اجرای دو طرح آب شیرین‌کن روستایی و شهری در شهرستان عسلویه هر کدام به ظرفیت ۵ هزار متر مکعب مصوب شده که انتخاب سرمایه‌گذار و پیمانکار در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی این مهم محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین با اشاره به طرح آب‌شیرین‌کن شهرستان جم به ظرفیت ۲۸ هزار متر مکعب بیان کرد: محل اجرای این طرح ساحل سیراف است که برای تسریع در تکمیل آن اقدام‌های موثری انجام گرفته است.

حمزه پور، با تاکید بر بهره بردارى از خط انتقال آبرسانى سیراف - جم، گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز این طرح و تکمیل آب‌شیرین‌کن جم مشکل دیرینه شهر‌ها و روستا‌های شهرستان جم برطرف می‌شود.

او به برنامه‌های کوتاه مدت آبرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیز اشاره کرد و افزود: تکمیل طرح‌هاى نیمه تمام در  روستا‌ها و شهرها، و نوسازى و بازسازى شبکه‌هاى فرسوده به منظور کاهش هدر رفت آب از جمله برنامه‌های کوتاه مدت است.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌هاى جنوبى استان بوشهر در مجلس شوراى اسلامى هم با اعلام برخى از درخواست‌هاى مردمى حوزه انتخابیه گفت: به صورت جدى از طریق ظرفیت کمیسیون انرژى مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه مربوط مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تسریع در تکمیل و بهره‌بردارى طرح‌ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت‌هاى مرتبط با تامین و توزیع آب‌ آشامیدنی پیگیرى می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.