مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۴۵۸ نفرساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران استان در ۲ ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه شیوع بیماری کرونا، حفظ سلامتی جامعه هدف و ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزش حضوری ویژه تعاونگران، در دو ماهه نخست سال ۴۵۸ نفرساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران استان برگزار شد.

او افزود: آشنایی با الگو‌های علمی و کاربردی مبارزه با ویروس کرونا، آشنایی با مفاهیم و چرخه بهره وری در کسب و کار تعاونی، بازاریابی در شرایط رکود، فرصت‌های کارآفرینی در ایران، چرایی و چگونگی بهره وری و صادرات واردات از جمله عناوین دوره‌های آموزشی برگزار شده است.


بیشتربخوانید: پرداخت یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی


فاضلی اضافه کرد: هزینه‌های برگزاری دوره‌های مجازی برای شرکت تعاونگران رایگان و از محل اعتبارات وزارت متبوع تأمین اعتبار شده است.

او ادامه داد: ضمن اطلاع رسانی و بهره برداری از سامانه مجازی تعاون به آدرس vtcc.mcls.gov.ir با انعقاد قرارداد از ظرفیت نیز استفاده گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار