نشست آنلاین کمیته‌های استانی انجمن کیک بوکسینگ واکو برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جلسه آنلاین مسئولین کمیته‌های استانی انجمن کیک بوکسینگ ج. ا. ا (انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران) همراه با نواب رییس بانوان در استان‌های کشور با حضور دکتر ناصر نصیری رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و کنفدراسیون آسیا برگزار شد.

جلسات کمیته‌های استانی معمولا هر ۳ ماه یکبار برگزار میگردد که اینبار بخاطر رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا بصورت کنفرانس آنلاین با حضور مسئولین ۲۵ کمیته استانی، نواب رییس بانوان، مربیان و تعدادی از قهرمانان ملی برگزار گردید.

در این جلسه شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر درخصوص فعالیت‌های اخیر و آینده پرداختند، در این میان دستورات هیات رییسه انجمن در مورد مسابقات استانی و کشوری توسط رییس انجمن کیک بوکسینگ ج. ا. ا نیز ابلاغ شد.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخلی و بین المللی مقرر شد تا تقویم جدید که در حال تدوین است توسط انجمن بزودی ارائه گردد.

اما در این نشست ناصر نصیری رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو یاداوری کرد :متولی ورزش کیک بوکسینگ از سوی وزارت ورزش و جوانان انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران معرفی گردیده که در پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی طبق قوانین حاکم بر ورزش کشور فعالیت‌های خود را انجام میدهد.

او اظهار داشت: با توجه به اهمیت چند رویداد مهم بین المللی در رشته کیک بوکسینگ، برنامه مسابقات انتخابی استان‌ها و جام کشوری در هر دو بخش بانوان و آقایان نیز پس از اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این جلسه آقای صمید کریم پور رییس کمیته کیک بوکسیگ واکو آدربایجان شرقی به همراه سایر همچنین مسئولین کمیته‌های استانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تایید ورزش کیک بوکسینگ از سوی شورای المپیک آسیا برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا و فنون رزمی ۲۰۲۱ تایلند قدردانی کردند.

درپایان این نشست دکتر نصیری بصورت شفاف موضوع عضویت را برای تمامی مربیان و ورزشکاران کشور بیان نمود و اعلام کرد :درب انجمن کیک بوکسینگ ج. ا. ا (انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران) با رعایت قوانین داخلی و بین المللی حاکم بر انجمن برای همه باز است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.