پرواز مستقیم رامسر به اهواز به زودی برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ارشاد حاتمی رییس فرودگاه رامسر ،گفت: پس از نشست و رایزنی‌های مسئولان شهرستان با شرکت هواپیمایی کارون، بزودی پرواز مستقیم رامسر به اهواز و بالعکس از طریق فرودگاه رامسر برقرار خواهد شد.

او با بیان اینکه قرار است از روز پنج شنبه ۵ تیر ۹۹ نخستین پرواز رامسر به اهواز انجام شود، گفت:فروش بلیط آن بصورت مجازی از دیروز پنجشنبه ۲۲ خردادماه آغاز شده است.

حاتمی گفت:هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی کارون با ۱۰۰ نفر ظرفیت قرار است ابتدا هفته‌ای یکبار و در صورت استقبال گردشگران تعداد پرواز‌های خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اولین هواپیمای فوکر با معاون رییس جمهور به رامسر آمد + فیلم

پس از رفع موانع پروازی و افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر و قابلیت نشست و برخواست هواپیما‌های متوسط پیکر از جمله ایرباس و فوکر ۱۰۰، مسئولان شهرستان درحال رایزنی با شرکت‌های متعدد جهت برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور هستند.

با توجه به اینکه کسبه زیادی در حوزه‌های مختلف گردشگری رامسر فعال هستند و اقتصاد مردم رامسر به گردشگری گره خورده است بی شک افزایش پرواز‌ها و ورود گردشگران می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و همچنین زیرساختی رامسر داشته باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.