فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران مطرح کرد:

فوت ۲۴ بیمار کرونایی در تهران طی شبانه‌روز گذشته

زالی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۴ نفر در استان تهران به دلیل بیماری کرونا فوت کردند که ۲۲ نفرشان از یک بیماری همراه رنج می‌بردند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۳ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۶۷ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه ببمارستان بستری و ۲۵۶ نفر از مراکز درمانی استان تهران ترخیص شدند.

او ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی تفاوت چندانی در مراجعه مردم به بخش‌های بهداشتی و درمانی نداشتیم و حدود ۵ درصد کل مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، در مراکز درمانی بستری شدند.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته تعداد ۲۴ نفر در استان تهران به دلیل بیماری کرونا فوت کردند که از این تعداد ۲۲ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری بودند و از یک بیماری همراه رنج می‌بردند.

زالی گفت: میزان مرگ‌ومیر و بروز موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم ارتباط مستقیم دارد. مردم باید در خصوص ببماری کرونا غفلت نکنند و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود میران ابتلا افرایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مثل اينكه هيولا امروز زياد گشنه اش نبوده
آخرین اخبار