نوبخت از اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در همه فعالیت‌های توسعه، نگاه دولت نسبت به محرومین است و عدالت را در کنار رشد اقتصادی تعریف می‌کنیم.

او افزود: در این استان ۵ هزار واحد مسکونی دیگر برای افراد داخل شهر در نظر گرفته شده است که از این میزان هزار واحد برای خانواده‌ای بازنشستگان خواهد بود.

نوبخت بیان کرد: با ساز و کاری که استاندار خراسان جنوبی  در این استان  طراحی می کند برای بازنشستگان سهمیه هزار واحدی مسکونی در نظر گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در بحث مسکن محرومان ۱۰ هزار واحد مسکونی تعهد شده بود که ۵ هزار واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد  و ۵ هزار واحد دیگر نیز برای افراد ساکن در روستا که از درآمد کافی برخوردار نیستند در نظر گرفته شد.

او تصریح کرد: برای آینده ۷۵ پروژه به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیاد تومان در این استان در نظر گرفته شده تا برنامه‌های جهش تولید را در خراسان جنوبی تحقق بخشیم.

نوبخت هدف از این سفر را ارزیابی میزان پیشرفت برنامه دو ساله‌ای که در سال های  ۹۸ و ۹۹ برای خراسان جنوبی  درنظر گرفته شده بود دانست.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.