فعالیت هفت هزار خودرو در سرویس مدارس مشهد و تبادکان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۶۰ شرکت و حدود هفت هزار خودرو عهده دار سرویس مدارس در مشهد و تبادکان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۶۰ شرکت و حدود هفت هزار خودرو عهده دار سرویس مدارس در مشهد و تبادکان هستند.


او افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا در نظر داریم با همکاری شرکت‌های تایید شده علاوه بر رعایت استاندار‌های حوزه حمل و نقل، فضای مناسب و امن بهداشتی را برای ناوگان فعال در این حوزه فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: شناسایی و تعیین صلاحیت شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و طرف قرارداد واجد شرایط، به منظور مدیریت سرویس مدارس مشهد در سال تحصیلی جدید در حال انجام است.

محبی بیان کرد: فراخوان تعیین صلاحیت شرکت‌های حمل و نقل درون شهری برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ نیز انجام شده، آخرین مهلت تحویل مدارک برای شرکت‌های دارای صلاحیت پایان خرداد ماه است.

او تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به انتهای خیابان فداییان اسلام، ساختمان معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک، طبقه اول، اتاق ۱۰۳، واحد حقوقی و قرارداد‌ها نسبت به تحویل اسناد خود اقدام نموده و پس از آن فرآیند ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت‌ها و معرفی آن به آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.