قوچان نژاد و جهانبخش در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، به ترتیب به عنوان دومین و سومین بازیکن برتر آسیا در لیگ هلند (اردیویزه) انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی و علیرضا جهانبخش هافبک حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب به عنوان دومین و سومین بازیکن برتر آسیا در لیگ هلند انتخاب شدند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه معرفی برترین بازیکنان آسیایی لیگ‌های معتبر اروپا، این بار به معرفی ۹ بازیکن آسیایی که سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر هلند (اردیویزه) را داشته اند پرداخت و از کاربران خود خواسته تا بهترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها را انتخاب کنند، این نظرسنجی امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و "فندی احمد" بازیکن سنگاپوری سال‌های دور خرونینخن با کسب ۳۷ درصد آرا به بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر هلند برگزیده شد.

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن حال حاضر زوله هلند با ۲۸ درصد آرا دوم و علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی و بازیکن فعلی برایتون انگلیس نیز با کسب ۲۵ درصد آرا در جای سوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

دیگر بازیکنان این فهرست عبارتند از:

هو جونگ مو، پارک جی سونگ و لی یانگ پیو از کره جنوبی، شینجی اونو از ژاپن، جیسون کولینا و برت هولمن از استرالیا

کارنامه ۳ بازیکن برتر آسیا در لیگ هلند

فندی احمد (سنگاپور)
۱۹۸۳-۱۹۸۵
باشگاه: خرونینخن
تعداد بازی ها: ۳۶
تعداد گل: ۱۱

رضا قوچان نژاد (ایران)

۲۰۰۵-۲۰۰۹، ۲۰۱۶-۲۰۱۸، ۲۰۱۹- تاکنون
باشگاه ها: هیرنفین، زوله
تعداد بازی ها: ۸۲
گل ها: ۳۴
افتخارات: عضو تیم منتخب فصل ۲۰۱۶-۱۷

علیرضا جهانبخش (ایران)

۲۰۱۳-۲۰۱۸
باشگاه ها: NEC نایمخن، AZ آلکمار
تعداد بازی ها: ۱۱۲
تعداد گل: ۳۹
افتخارات: بهترین گلزن اردیویزه (۲۰۱۸-۲۰۱۷)


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار