صبح امروز از ۵۰ رئیس بیمارستان و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی استان به نمایندگی از کادر بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی در دادگستری گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشكي گیلان به نمایندگی از 50 رئیس بیمارستان دولتی و خصوصی و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی ، لوح تقدیر را از رئیس کل دادگستری استان دریافت کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی،رئیس کل دادگستری گیلان در این مراسم شجاعت و ایثار کادر درمانی اعم پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی در ایام شیوع ویروس کرونا را یک فضیلت برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دانست.

او با بیان اینکه ایثار کادر درمانی و بهداشتی استان در ماه‌های گذشته هیچگاه نباید از ذهن ها فراموش شود تصریح کرد : اینگونه ارزش ‌های کم نظیر که متاثر از حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس است باید از سوی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ایی بیش از پیش انعکاس داده شود و رسالت صداوسیما در این خصوص خطیر و قابل توجه است.

 رئیس کل دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش تالیف قلوب، تقویت همبستگی و همدلی ، درک متقابل، و تقویت حس مشترک را از ویژگی های بارز ایام شیوع کرونا در گیلان توصیف کرد و افزود : نقش کادر درمانی استان برغم کمبود امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، در احیا و تقویت این فضیلت‌ها، بارز و برجسته است.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.