به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان و به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، حسین مردانی، مدیر حراست شهرداری همدان گفت: صدور پروانه ایمنی آتش نشانی و استعلامات مناطق ۴ گانه شهرداری همدان برای اخذ پایان کار ساختمان در راستای حفاظت از اسناد و ارتقا امنیت اطلاعاتالکترونیکی شد.
او افزود: پیش از این برای صدور پروانه ایمنی و گرفتن پایان کار ساختمان و نیز استعلامات مناطق چهارگانه از آتش نشانی به صورت دستی و حضوری انجام میشد که با تلاش و پیگیری کارشناسان IT حراست و همکاری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و نیز ایجاد زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام خواهد گرفت.
مدیر حراست شهرداری همدان بیان کرد: از امتیازات الکترونیکی شدن صدور پروانه ایمنی آتش نشانی در همدان امکان صدور الکترونیکی فرم تاییدیه، اجرای طرح ایمنی آتش نشانی به طور سیستمی با قابلیت آرشیو الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات موجب تسهیل در پاسخگویی به شهروندان، سهولت در دسترسی به اطلاعات از سوی مناطق چهارگانه شهرداری و آتش نشانی، ارتقا امنیت اطلاعات و جلوگیری از هرگونه جعل و تضییع حقوق شهروندان است.
انتهای پیام/غ