عضو سابق تیم والیبال بانوان کشور گفت: نبود برنامه ریزی دقیق مانعی برای رسیدن به سکو‌های قهرمانی است، چیزی که دیگر تیم‌های آسیایی موفق، در آن بسیار دقیق عمل می‌کنند.

فرانک بابلیان پاسور اسبق تیم ملی والیبال بانوان ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: متأسفانه موانع متعددی بر سر راه تیم ملی والیبال بانوان وجود دارد که من اولین و مهمترین مشکل تیم ملی بانوان را دیر شروع کردن فعالیت‌های آن میدانم.

اوادامه داد: در دوره قبلی مسابقات آسیایی، تیم ایران جایگاه هفتم آسیا را به دست آورد که نتیجه راضی کننده‌ای نیست و شاید علت را باید در کم تجربه بودن تیم ایران نسبت به سایر کشور‌های آسیایی جستجو کرد. تیم‌هایی مانند:کره، چین و تایلند که اغلب در مسابقات آسیایی حرف اول را می‌زنند؛ چندین و چند سال است که در تورنمنت‌های متفاوت حضور یافتند و بدیهی است که در امتیازات حساس با مهارت و تجربه‌ای که بازیکنانش کسب کرده اند، بهتر ظاهر شوند.
 
 
انتهای پیام/ش

بابلیان در ارتباط با دیگر مشکلات تیم ملی بیان کرد: شاید از مشکلات دیگر تیم ایران که مانعی برای رسیدن به سکو‌های قهرمانی است، می شود به نبود برنامه ریزی دقیق برای بخش‌های مختلف تیم اشاره کرد چیزی که دیگر تیم‌های آسیایی موفق، در آن بسیار دقیق عمل می‌کنند.

او علت خداحافظی خود با تیم ملی را اینطور بیان کرد:کارمند شهرداری اصفهان هستم و در معاونت ورزشی کار میکنم و، چون شرایط تیم ملی به شکلی بود که باید مدت زمان طولانی را در اردو‌ها به سر میبردم، با کار من تداخل پیدا کرده بود و علاوه بر این به تازگی ازدواج کرده بودم که اردو‌ها تمام زندگیم را تحت شعاع قرار می‌داد.

بابلیان افزود: به خاطر شرایطی که دارم به هیچ عنوان به لژیونر شدن فکر نمیکنم ضمن اینکه در حال حاضر فقط تیم ترکیه آمادگی خودش را برای بازی بازیکنان خانم ایرانی با حجاب اعلام کرده و بقیه تیم‌ها چنین شرایطی را ندارند.

این بازیکن خوش نام والیبال ذوب آهن اظهار داشت:تیم ذوب آهن اصفهان، جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و کمتر تیمی پیدا می‌شود که با بازیکنان بومی شهر خود مقام آور لیگ برتر باشد. تیم ذوب آهن سال گذشته بدون داشتن حتی ۱ بازیکن غیر بومی مقام دوم کشور را در لیگ برتر کسب کرده است که این نتایج بسیار خوب را حاصل تلاش نایب رئیس هیأت والیال اصفهان، خانم صادقی میدانم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار