استاندار بوشهر، مشارکت همگانی را در طرح «آجر به آجر» برای توسعه واحدهای آموزشی خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نخستین شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح «آجر به آجر» برای توسعه فضا‌های آموزشی گفت: مشارکت همگانی در این طرح می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات فضا‌های آموزشی و تجهیزاتی استان بوشهر داشته باشد.

او  با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش در حل مشکلات دانش‌آموزان و کاهش دغدغه والدین در برگزاری امتحانات حضوری به تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش‌وپرورش و شورای عالی استان‌ها اشاره کرد و افزود: برای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور بررسی نیاز‌ها و تدوین برنامه‌ها در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر ضروری است.

استاندار بوشهر، با تاکید بر همکاری شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها در تامین نیازمندی‌های مدارس و آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به رسالت سنگین آموزش و پرورش می‌طلبد همه برای تامین نیاز‌های آن مشارکت کنند.

گراوند با اشاره به اینکه صدا و سیما و فضا‌ی مجازی در برگزاری کلاس‌ها و امتحانات غیرحضوری دانش آموزان، نقش مهمی ایفا کردند، گفت: در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، ضمن ضدعفونی حوزه‌های امتحانات، رعایت ضوابط بهداشتی از سوی دانش‌آموزان و عوامل اجرایی الزامی است.

او با تاکید بر تامین ماسک دانش آموزان بی‌بضاعت با همکاری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، عنوان کرد: همه دانش آموزان باید با ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در امتحانات، حاضر شوند و ماسک دانش آموزان نیازمند نیز باید تامین شود.

استاندار بوشهر به طرح «آجر به آجر» پرداخت و بیان کرد: در این طرح همه می‌توانند در حد توان در اجرای طرح‌های آموزشی سهیم شوند و این موضوع  باید فرهنگ سازی شود.

گراوند طرح آجر به آجر را یکی از طرح‌های اثربخش در بهبود مشارکت خیران مدرسه ساز دانست و گفت: مشارکت همگانی در این طرح  می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات فضا‌های آموزشی و تجهیزاتی استان بوشهر داشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.