اُسروش گفت: با شناسایی موارد جدید، تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های لارستان، خنج و اوز به ۶۹۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با شناسایی موارد جدید، تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های لارستان، خنج و اوز به ۶۹۶ نفر رسید.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار کرد: چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه، ۱۸ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در لاستان، شناسایی شده که مجموع کل مبتلایان با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۳۴۵ مورد رسید.

او اضافه کرد: از ۱۸ مورد مثبت ابتلا به کرونا در لارستان، ۹ مورد از مبتلایان جدید مربوط به شهر لار، ۶ مورد عمادشهر، یک مورد منصورآباد، یک مورد لطیفی و یک مورد دیده بان است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۳۲۷ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به اینکه ۸ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته برای اوز ثبت شد، افزود: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید در اوز، از ابتدا تاکنون، به ۲۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.

او بیان اینکه همه مبتلایان جدید مربوط به شهر اوز هستند، تصریح کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۲۰۲ نفر و فوتی‌ها ۳ نفر بوده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه یک مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در خنج شناسایی شده است، ادامه داد: مجموع تعداد مبتلایان از ابتدا تاکنون در شهرستان خنج به ۱۴۱ نفر رسید.

او اضافه کرد: مورد جدید مربوط به شهر خنج است.

اسروش هشدار داد: شهروندان ویروس کرونا را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار