محمد طاهریان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع یک هزار و ۴۶۴ مورد بازرسی از واحد‌های گردشگری استان سمنان انجام‌ شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهریان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت بازرسی از واحد‌های گردشگری گفت: تاکنون ۸۲۹ مورد بازرسی از واحد‌های اقامتی استان انجام شد.

او بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون درمجموع یک هزار و ۴۶۴ مورد بازرسی از واحد‌های گردشگری استان سمنان انجام‌شده است تصریح کرد: ۴۶۳ مورد بازرسی از رستوران‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی، ۱۱۸ مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و ۵۴ مورد بازرسی از زائرسراها، خانه‌های مسافر، مراکز طبیعت‌گردی و مناطق نمونه گردشگری انجام‌شده است.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگری هدف اصلی از اجرای این بازرسی‌ها است، افزود: دستگاه‌های نظارتی در بازدید از این واحد‌ها مشارکت داشتند.

طاهریان از ارائه دو مورد تذکر و دو فقره اخطار به واحد‌های متخلف در این مدت خبر داد و گفت: در صورت تکرار تخلف با واحد‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار