محمدباقر منوچهری با بیان اینکه ۲۸ مرکز خرید گندم در استان سمنان پیش‌بینی‌شده است گفت: ۶ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

محمدباقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه ۲۸ مرکز خرید تضمینی گندم در استان سمنان پیش بینی شده است گفت: برداشت گندم از ۱۳ خردادماه در مناطق غربی این استان آغاز شده است.

او با بیان اینکه گرمسار و آرادان از نخستین مناطقی هستند که کار برداشت گندم استان سمنان از آنجا آغاز می‌شود افزود: تا به امروز ۶ هزارتن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۹۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شود اضاقه کرد: امسال ۱۰ هزار تن نسبت در مقایسه با پارسال افزایش خرید داریم.

منوچهری با بیان اینکه امسال سطح زیر کشت گندم در استان سمنان افزایش پیدا کرده است گفت: کشاورزان پس از تحویل گندم با ثبت نام در سامانه پرداخت کشوری که در بانک کشاورزی طراحی شده است به نوبت می‌توانند مبلغ گندم خود را دریافت کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.