یک نظرسنجی نشان می‌دهد شهروندان آمریکایی در ارتباط با بازگشت به زندگی عادی در شرایط کرونا و همچنین تأثیر آن بر اقتصاد کشور دو دسته هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزیونی سی ان ان نشان می‌دهد شهروندان آمریکایی در ارتباط با بازگشت به زندگی عادی در شرایط کرونا و همچنین تأثیر آن بر اقتصاد کشور، دو دسته هستند.

 دیوید چالیان، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان، گفت: اولین سوالی که ما در این نظرسنجی از شهروندان آمریکایی پرسیدیم این بود که آیا تمایل دارید در حال حاضر به شرایط عادی خود بازگردید؟ ۴۹ درصد از شهروندان آمریکایی پاسخ مثبت دادند و این در حالی است که ۵۰ درصد از آن‌ها با این موضوع مخالفت کردند. این در حالی است که در ماه مه، ۴۱ درصد از آن‌ها به این سوال پاسخ مثبت و ۵۸ درصد از آن‌ها پاسخ منفی داده بودند.

در همین حال، ۷۳ درصد از جمهوری خواهان، ۵۳ درصد از افراد مستقل و ۲۳ درصد از دموکرات‌ها اعلام کردند تمایل دارند شرایط به حالت عادی بازگردد. این در حالی است که در ماه مه، ۶۳ درصد از جمهوری خواهان، ۴۸ درصد از افراد مستقل و ۱۶ درصد از دموکرات‌ها به این سوال پاسخ مثبت داده بودند.

در همین حال، ۳۸ درصد از زنان به این سؤال پاسخ مثبت دادند و ۶۱ درصد از آن‌ها جواب منفی دادند. در مورد مردان این ارقام دقیقا معکوس بود، یعنی ۶۱ درصد از مردان جواب مثبت و ۳۸ درصد از آنان پاسخ منفی دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار