به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۲۵۲ پروژه با اشتغالزایی ۴۴۷ نفر در کردستان افتتاح می‌شود.

محمد فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: حوزه آب و خاک با ۱۵۴ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۹۰ نفر بیشترین سهم از این تعداد از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با بیش از ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیشترین سهم اعتبار در پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

سپری اضافه کرد: بخش بهبود تولیدات دامی نیز با ۷۹ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان و اشتغال ۱۳۸ نفر در رده دوم قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: شهرستان قروه با ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال ۵۸ نفر بیشترین آمار افتتاح پروژه را به خود اختصاص داده است.

او تاکید کرد: از میان زیربخش‌های بخش کشاورزی استان کردستان آب و خاک با ۱۹۰ نفر و از میان شهرستان‌های استان شهرستان کامیاران با ۱۱۹ نفر بیشترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده اند.

سپری اظهار داشت: از میان شهرستان‌های استان، مریوان با بیش از ۲۶ میلیارد تومان و کامیاران با بیش از ۲۰ میلیارد تومان بیشترین اعتبار هزینه شده در انجام پروژه‌های بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.