مدیر برق ناحیه جنوب از سرقت کابل های برق بعنوان عامل اصلی در قطعی برق آبادان و خرمشهر نام برد.

اکبر ناصری مدیر برق ناحیه جنوب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت : نقش اصلی در قطعی های برق روز های اخیر سرقت کابل ها و برق های غیر مجاز در آبادان و خرمشهر است.

او با توصیه به مصرف کنندگان برق و مدیریت نمودن مصرف آن افزود: در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱۳ تا۱۸ و از ۲۰ تا۲۳ ما را درخدمات رسانی مطلوب به مردم و پایدار نمودن برق همکاری لازم را انجام دهید و نیز از استفاده وسایل پرمصرف مانند اتو ، لباسشویی و غیره در ساعات اوج اجتناب کنید.

مدیر برق ناحیه جنوب  گفت:با راه اندازی مرکز پایش انرژی و رصد نمودن کلیه مشترکان دیماند سعی در کنترل مصرف، در ساعات اوج مصرف را داریم.

ناصری  با اشاره به تبدیل ساختار شبکه برق در آبادان و خرمشهر و روستاهای حومه به کابل های خود نگهدار افزود: در روزهای گرم پیش رو از مردم عزیز میخواهم به پایداری شبکه برق کمک کنند.

او افزود : بخش عمده ای از اختلالات موجود در شبکه برق خرمشهر مربوط به انشعابات غیرمجازی هست که در این شهرستان و خصوصا روستاهای اطراف آن وجود دارد.
ناصری گفت : تاکنون ۵۰ کیلومتر از شبکه کابلی خرمشهر را به کابل های خودنگهدار تبدیل کردیم و ۳۰ کیلومتر دیگر نیز طی هفته آینده تعویض و راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.