انباشت رسوب مهمترین چالش فراروی بندر نوشهر

انباشت رسوب در بندر نوشهر به دلیل وجود دو رودخانه مهمترین چالش فراروی این بندر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد رضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه در نشست بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه فنی و مهندسی بندر نوشهر،  بر لزوم رفع مشکل رسوبگذاری در حوضچه و کانال دسترسی بندر نوشهر تأکید کرد.

او افزود:خوشبختانه با زیر ساخت‌های مناسبی که در سال‌های گذشته ایجاد شده شاهد عملکرد مطلوب بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری کالا هستیم.

اله یار با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک سازمان بین المللی است ،گفت: حوزه معاونت مهندسی و توسعه امور زیر بنایی تلاش می‌کند در بخش پروژه‌ها از الگو‌های بین المللی بهره گیری کند و امیدواریم با تکمیل فرایند‌های کاری در مدیریت پروژه‌ها شاهد کارایی و اثربخشی آن در راستای اهداف سازمانی باشیم.

بیشتر بخوانید: نجات ۵ صیاد از امواج ۵ متری

او همچنین خواستار اجرای دقیق سامانه جامع مدیریت پروژه در راستای نظارت بهینه بر طرح‌های زیربنایی و تجهیزاتی در بنادر سراسر کشور شد.

محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز با ارائه گزارشی از پروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی در دست اقدام، مشکل انباشت رسوب در بندر نوشهر به دلیل وجود دو رودخانه در ضلع جنوب شرقی را مهمترین چالش فراروی این بندر بر شمرد و خواستار مساعدت مسئولان ارشد سازمان برای اجرای سامانه رسوبگیر شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.