رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۸۵ پروژه بخش کشاورزی در استان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خرداد) ۸۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او گفت : در این هفته ۷۱ پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه هم آغاز می‌شود.

حاتمی پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح را ۳۰ پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان و اشتغالزایی۹۴ نفر اعلام کرد.

او گفت: ۴۱پروژه تسهیلاتی کشاورزی نیز در این هفته افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل ۹ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۶نفر، ۲۶پروژه تولیدات دامی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۹ نفر و هفت پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۱۷ میلیارد و۳۵۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۵ نفر است.

این مقام مسئول به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی اشاره داشت و گفت: این پروژه‌ها که جمعا ۱۴ پروژه هستند با ۳۰میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال۶۷ نفر را فراهم خواهند آورد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.