سردار مجید بیان اینکه پلیس فتا یک مجموعه دانش محور و به روز است، بر توسعه ساختاری و تأمین زیرساخت‌های بنیادین با تقدم کیفی سازی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا کشور در حاشیه بازدید از پلیس فتا استان فارس، با بیان اینکه پلیس فتا یک مجموعه دانش محور و به روز است و باید در همه زمینه‌ها، خود را به خوبی نشان دهد، اظهار کرد: این پلیس از نیرو‌های جوان، متعهد و تحصیل کرده برخوردار است.

او ادامه داد: برای مقابله با جرائم سایبری و افزایش امنیت هموطنان در فضای مجازی، ارتقاء سطح آموزش و دانش اینترنتی کاربران لازم و ضروری است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امروز پلیس فتا ضمن پاسخگو و موثر بودن، صاحب سبک است، به گونه‌ای که آوازه توانمندی و کارآیی این پلیس از مرز‌های ملی عبور کرده و با سرآمد شدن به یک پدیده جهانی تبدیل شده تا جایی که می‌توان از این پلیس الگو برداری کرد.

سردار مجید، به نقشه راه این مجموعه در حوزه‌های مختلف ماموریتی اشاره کرد و صیانت از کارکنان، ارتقاء تعاملات درون و برون سازمانی، رعایت حقوق شهروندی، مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی و ارتقاء امنیت اجتماعی را از جمله این خط مشی‌ها برشمرد.

او خطاب به مجموعه پلیس فتا، بیان کرد: شما در نوک پیکان پویایی، تغییرات و تحول‌های روز دنیا قرار دارید، البته تلاش و اهتمام شما به منظور توانمندی و پویایی این پلیس در حوزه ماموریتی و نیز مبارزه با جرایم سایبری بر کسی پوشیده نیست و این برای نیروی انتظامی و کشور یک افتخار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.