مسئولان لیگ برتر انگلیس با درخواست پلیس این کشور مبنی بر برگزاری دربی مرسی ساید در ورزشگاه بی طرف مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس با توجه به شرایط ویژه در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، درخواست کرد تعدادی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین بی طرف برگزار شود تا از تجمع هواداران مقابل در‌های ورزشگاه جلوگیری شود.

یکی از این بازی‌ها دربی حساس مرسی ساید بین تیم‌های اورتون و لیورپول است که باید در زمین اورتون یعنی در ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول برگزار شود، اما با توجه به حساسیت این مسابقه، پلیس انگلیس برای جلوگیری از تجمع هواداران و پیشگیری از ویروس کرونا، درخواست کرده بود بازی در مکانی دیگر برگزار شود. حساسیت این مسابقه علاوه بر حساسیت‌های همیشگی دربی، به دلیل اینکه شاگردان کلوپ در این بازی می‌توانند قهرمانی خود را مسجل کنند و پس از ۳۰ سال فاتح لیگ جزیره شوند، دو چندان است.

با این حال مسئولان لیگ برتر اعلام کردند می‌خواهند بازی‌ها در زمین تیم میزبان برگزار شود و با درخواست پلیس انگلیس مخالفت کردند. مسئولان دو باشگاه لیورپول و اورتون نیز اعلام کردند مشکلی برای بازی در ورزشگاه گودیسون پارک ندارند.

مشاور شهردار لیورپول نیز اعلام کرد آمارگی برگزاری این مسابقه حساس در گودیسون پارک را دارد. به این ترتیب بازی در همان ورزشگاه خانگی اورتون برگزار خواهد شد.


بيشتر بخوانيد:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار