کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی جهت بازگشایی سینماها در روزهای کرونایی توسط سازمان اورژانس کشور برای مدیران سینمایی کشور برگزار شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی و آشنایی با دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در سالن‌های سینما با حمایت سازمان اورژانس کشور در سازمان سینمایی برگزار شد.

پیش از شروع این کارگاه که صبح امروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور مدیران و پرسنل سینما‌ها برگزار شد، سیدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از اهمیت و تاثیر گذاری نقش سالن‌های سینما در بازگشت آرامش خاطر و ایجاد شرایط برای بازگشت به شرایط ایده آل در جامعه سخن گفت.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از همکاری رئیس اورژانس کشور برای برپایی این کارگاه آموزشی قدردانی کرد.

در ادامه سعید مهر سروش به عنوان مدرس این کارگاه از سوی سازمان اورژانس کشور، در بیش از یک ساعت نکات آموزشی مورد نظر جهت آموزش مدیران و پرسنل سینما‌ها را مطرح کرد و پاسخگوی سوالات آن‌ها شد.

محمدرضا فرجی مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش هم در پایان جلسه توضیحاتی را در خصوص تامین اقلام بهداشتی سینما‌ها مطرح کرد.

این کارگاه آموزشی بعد از مصوبه کار گروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما در پی دیدار رئیس سازمان سینمایی و رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار