دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی‌سازی برنامه‌های علوم پزشکی کشور اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی ۹۹ کرده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی‌سازی برنامه‌های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخ‌گویی جامع به نیاز‌های دانشجویان اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی ۹۹ کرده است.

گفتنی است، با توجه به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مجازی در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی، درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری تمام مقاطع رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه گرفته است.

در این راستا برنامه‌ای برای رشته‌های مختلف آموزش پزشکی در قالب گروه‌های آموزشی مجازی ۵۲ عنوان درسی و چهارده گروه آموزشی طراحی شده است تا دانشجویان علوم پزشکی تمام رشته‌ها بتوانند نسبت به انتخاب و گذراندن آن‌ها اقدام کنند.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://b۲n.ir/۴۴۳۲۱۱ یا شماره ۴۱۱۳۴-۰۲۱ داخلی ۶۱۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار