متقاضیان طرح مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: متقاضیان تایید شده مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در صورت این که مدارک موردنیاز را به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل نداده اند یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند، بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی وقت دارند با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

حمزه لو به زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک بیان کرد: متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

این مقام مسئول استانی همچنین افزود: افرادی که در مرحله دوم ثبت نام به دلیل شیوع ویروس کرونا صرفا کدملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مرجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است که زمان بندی «ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم» و زمان بندی «ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول» و همچنین زمان بندی «بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم» متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۱۳:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ایا ارسال پیامک به دارندگان مرحله. دوم مسکن ملی به پایان رسیده یا اینکه از روی حروف الفبا پیامک فرستاده میشود تهران