احمدی به بیان توضیحاتی درباره برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس و زمان شروع ترم مهر پرداخت.

محمدتقی احمدی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان شروع ترم تحصیلی جدید در دانشگاه تربیت مدرس گفت: ورودی‌های ترم مهر سال ۹۹ بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری توسط سازمان سنجش وارد دانشگاه خواهند شد.

نحوه برگزاری ترم بعد بستگی به شرایط کرونا دارد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: نحوه برگزاری ترم بعد بستگی به شرایط کرونا دارد، ولی به احتمال زیاد ترم بعد به صورت فشرده و مجازی برای دانشجویان جدیدالورود برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


احمدی در ادامه درباره علت برگزاری آزمون‌های پایان ترم به صورت حضوری گفت: حضوری برگزار شدن امتحانات برای حفظ کیفیت، دقت و صحت ارزیابی است. علاوه بر این، حضوری برگزار شدن امتحانات یک مسئله مورد تاکید اساتید است و استادان مایلند امتحانات حضوری باشد.

او اضافه کرد: تصمیم قطعی برای نحوه برگزاری امتحانات تربیت مدرس هنوز اتخاذ نشده است و منتظر این هستیم که نتیجه ورود به خوابگاه دانشجویان دکتری برای گذراندن دروس عملی و رفتار و شرایط زندگی دانشجویان در خوابگاه‌ها در این بازه زمانی یک ماهه را ارزیابی کنیم و حدود ۲ تا ۳ هفته دیگر تصمیمات نهایی و قطعی برای برگزاری امتحانات را خواهیم گرفت.

تا ۳ هفته آینده تصمیم نهایی برای برگزاری آزمون را اتخاذ می‌کنیم

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: آزمون مجازی قطعاً کیفیت و دقت را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در این زمینه روی گزینه‌های مختلفی فکر کردیم، ولی قطعاً تا ۳ هفته آینده تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

احمدی تاکید کرد: علت اینکه اعلام کردیم امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود حفظ کیفیت آزمون‌هاست وگرنه اصراری به برگزاری امتحانات به صورت حضوری نداریم، ولی برای حفظ کیفیت درصددیم حتی‌المکان امتحانات را حضوری برگزار کنیم.

احتمال مجازی برگزار شدن امتحانات دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: اگر شرایط شیوع کرونا در کشور تغییر کند و سلامت دانشجویان به دلیل رفت‌وآمد و اقامت در خوابگاه به خطر بیفتد مجبور می‌شویم امتحانات را مجازی برگزار کنیم و مشکلات این شیوه را بپذیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار