نیروی انتظامی از مهمترین ارکان حفظ نظم و امنیت است و در این حوزه مسئولیت سنگینی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران در دیدار با سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کسب رضایت مردم از مهمترین اهداف تعامل دستگاه قضائی نیرو‌های مسلح با نیروی انتظامی است،گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت مسئولیت سنگینی برعهده دارد.

او تعامل سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با نیروی انتظامی را یک اصل مهم و راهبردی برشمرد و بر توسعه زمینه‌های همکاری و تعامل بین دو دستگاه تاکید کرد.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به تحریم مسئولان ارشد ناجا از سوی دولت آمریکا، افزود: نیروی انتظامی در طول انقلاب نشان داد که نیرویی خدمتگزار، مردمی و حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به این که نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها در اجرای ماموریت‌های خود موفق و سربلند بوده است از فرماندهی انتظامی استان در تامین امنیت مطلوب استان قدردانی کرد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از تعامل سازنده و همکاری خوب سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان با انتظامی استان بر توسعه زمینه‌های تعامل و همکاری به ویژه در راستای کاهش و پیشگیری از جرایم تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.