فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف ۲ عدد بمب خوشه‌ای عمل نکرده به جا مانده از دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن ۲ عدد بمب خوشه‌ای در روستای "دستک" دهستان قره بلاغ، گشت پاسگاه به سرعت در محل حاضر شد.

او گفت : پس از حضور ماموران مشخص شد این دو عدد بمب توسط یکی از اهالی روستا در زمین کشاورزی کشف شده است.

 رضایی افزود: پس از مشاهده این ۲ بمب خوشه ای، هماهنگی‌های لازم با گروه چک و خنثی انجام و آن‌ها با حضور در محل اقدامات لازم را برای انتقال انجام دادند.

وجود اقلام قاچاق در جوانرود

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس آگاهی جوانرود از وجود اقلام زیادی محصولات قاچاق در منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : پس از شناسایی منزل مورد نظر، تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این بازرسی ۲۲۰ کیلو انواع برنج، ۲ هزار و ۴۵ کیلوگرم انواع حبوبات، ۳ هزار و ۹۷۸ عدد انواع کیک و کلوچه، یک‌هزار و ۳۸۸ عدد انواع تن ماهی، ۳۸ هزار و ۵۸ عدد انواع آبمیوه و ۶۴۸ عدد انواع رب گوجه‌فرنگی کشف شد.

او گفت: در این بازرسی همچنین ۲ هزار و ۳۲۸ عدد پودر لباسشویی، ۵ هزار و ۴۰۵ عدد انواع لوازم بهداشتی و یک هزار و ۲۲ لیتر انواع مواد شوینده قاچاق نیز کشف شد.

جاویدان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

او از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

کشف بیش از ۸ هزار عدد ماسک قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران شهرستان کرمانشاه ۸ هزار و ۱۶۰ عدد ماسک فیلتردار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

جمال سلمانی افزود: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین گشتزنی مقابل درب یکی از تعاونی‌ها به چندین بسته کارتن بسته‌بندی شده مشکوک شدند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته ۸ هزار و ۱۶۰ عدد انواع ماسک فیلتردار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک متهم خانم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد.

کشف ۲۲ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۲ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته و با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

حسین براری افزود: در این مدت همچنین ۱۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او گفت: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.