مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز دندانپزشکی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کوروش سلیمی، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: فعالیت های دندانپزشکی در اسفند و فروردین ماه به صورت محدود و فقط در مراکز اورژانسی انجام می شد اما هم اکنون مراکز دندانپزشکی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعال هستند و از طرف معاونت درمان پایش می شوند و مردم می توانند به آن ها مراجعه کنند.

سلیمی در خصوص مراجعه به مراکز جراحی افزود: در اسفند و فروردین ماه فقط اعمال جراحی اورژانسی انجام می شد اما هم اکنون اعمال جراحی غیر اورژانسی نیز طبق دستورالعمل های کشوری انجام می شود.

او گفت: شهروندان سعی کنند برای اعمال جراحی زیبایی غیر ضروری که عدم انجام آن سلامت افراد را به خطر نمی اندازد فعلا اجتناب کنند.

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: با توجه به این که در هفته های اخیر افزایش محدودی در تعداد مبتلایان به کرونا داشتیم اگر مردم رعایت نکنند و تعداد بالاتر برود در سطح استانی و کشوری تصمیم گیری های جدیدی انجام می شود و ممکن است محدودیت ها مجددا اعمال شود.

 دکتر سلیمی گفت: با توجه به شواهد سال آینده نیز با این بیماری درگیر هستیم و مردم باید نحوه زندگی با کرونا را بیاموزند.

انتهای پیام /ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.