سخنگوی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی امروز اعلام می‌شود.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص امروز (چهارشنبه، ۲۱ خرداد) اعلام می شود.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: این آزمون روز جمعه، ۲۷ دی ۹۸ در ۲۲ مرکز استان برگزار شد. 

زرین آمیزی یادآوری کرد: داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شده اند باید برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. 

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: پزشکان متخصصی که کارنامه قبولی دریافت کنند، می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده ای که در آنجا پذیرش شده اند، اطلاعات مربوط به روند استخدام را کسب کنند. داوطلبانی که در مهلت مشخص شده نسبت به ارائه مدارک اقدام نکنند، از مراحل بعدی حذف می شوند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و  توانمندی‌های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو می‌شود.

در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه‌های علوم پزشکی سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۳۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۳ نفر زن و ۹۰ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.