استاندار البرز گفت: طرح کمربند شمالی کرج مشمول ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که برای پل  B۱ در نظر گرفته بود، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد که انجام شد.

استاندار البرز افزود: این اقدام با توجه به رویکرد رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و مهم کشور انجام شد.


بیشتر بخوانید

نگاه ملی به پروژه کمربندی شمالی کرج/تردد خودروها تا پایان سال


شهبازی گفت: کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است.

او افزود: محور‌های البرز بار ترافیک ۱۴ استان کشور را متحمل می‌شوند، از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقاء زیرساخت‌های راهسازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

حمید رضا، عدل معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج بر ضرورت ارائه برنامه دقیق از سوی شهرداری کرج تاکید کرد و گفت: دولت برای مشارک در این پروژه اعلام آمادگی می کند.

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این پروژه توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند، اما به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم به منظور تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.