سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تداوم عرضه مناسب و روان کالاهای اساسی در شبکه توزیع استان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، علی صفرزاده اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده ‌شده برای طرح تنظیم بازار نوروزی و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم، شاهد بازاری با ثبات در مشهد مقدس خواهیم ‌بود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: با اجرای طرح‌های تنظیم بازار و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی با همراهی تولیدکنندگان، شرکت‌های پخش و اصناف، با وجود حضور میلیونی زائران در استان و مشهد مقدس، بازاری توام با وفور، ثبات و اعتماد را در روزهای پایان سال‌ جاری خواهیم داشت.
وی با اشاره به حضور فعال اصناف در صحنه تنظیم بازار اظهار داشت: هم‌چنین در آستانه نوروز، به منظور تنظیم بازار و دسترسی آسان هم استانی‌های به کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب، 29 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 2 هزار و 700 غرفه از اوایل اسفند در استان برگزار می‌شود.
صفرزاده با تاکید بر این موضوع که در این نمایشگاه‌ها اقلام اساسی مورد تقاضای مردم در این ایام با حداقل 15 درصد پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها، حفظ تعادل و ثبات بازار، عرضه مناسب و روان کالاهای اساسی و جلوگیری از تاثیر غیرمنطقی تغییر قیمت ارز و کالاها در بازار جهانی بر کالاهای داخلی است.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تمام کالاهایی که در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود تولیدات با کیفیت داخل هستند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.