کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از عصر فردا تا صبح روز جمعه موجی ناپایدار از جو منطقه عبور می‌کند که این موج علاوه بر وزش باد و افزایش ابر باعث نفوذ گرد و غبار به جو پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی مرزی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : تا بعد از ظهر فردا هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

او گفت : از عصر فردا تا صبح روز جمعه موجی ناپایدار از جو منطقه عبور می‌کند که این موج علاوه بر وزش باد و افزایش ابر باعث نفوذ گرد و غبار به جو پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی مرزی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده با استقرار شرایط پایدار بر جو منطقه، پدیده خاصی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۳ و حداکثر ۳۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده، گفت: طی این مدت سومار با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و بخش حمیل با کمینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.