معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در چند ماهی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد بیش از ۶۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا که دچار علایم و بیماری تنفسی بودند پذیرش شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار «محمدرضا حسینی» روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه اظهارداشت: از مجموع افراد پذیرش شده در بیمارستان های ناجا سطح کشور، ۳۰ هزار نفر اسکن ریه از آنها گرفته شد و پنج هزار نفر نیز بستری شدند.

او همچنین با اشاره به فعال بودن حوزه بهداشت و درمان در مجموعه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، افزود: همه ما بر این اعتقاد هستیم که برای ارایه بهترین و مطلوب ترین خدمات باید ابتدا به سلامت روحی و جسمی کارکنان اهمیت دهیم.

سردار حسینی بیان کرد: در همین راستا سردار اشتری فرمانده ناجا اهمیت بسیار زیادی برای سلامت تک تک کارکنان این مجموعه قایل است به گونه ای که پس از رخ دادن هر حادثه ای هرچند بسیار کوچک و جزیی، شخصا پیگیر وضعیت سلامتی آن همکار می شود.

معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه با قدردانی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه، گفت: مجموعه اقدامات یکسال اخیر این مرکز درمانی باعث شده تا سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا، چندی پیش و در جلسات جداگانه از رییس و کارکنان آن تقدیر کردند.

او بیان کرد: برای ساخت و تجهیز بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) که اوایل سال گذشته با یک هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید سردار اشتری فرمانده ناجا به صورت جدی از اجرای این پروژه حمایت کرد و اگر پیگیری های وی نبود تامین این اعتبار مقدور نمی شد.

سردار حسینی ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز فرماندهان سابق و جدید، معاون هماهنگ کننده و دیگر مسوولان پلیس کرمانشاه تلاش های بسیاری برای به سرانجام رساندن بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کردند که نتیجه آن در خدمات مطلوبی که امروز به کارکنان، خانواده های آنان و عموم مردم ارایه می شود، نشان داده شد.

این مقام عالی رتبه انتظامی، همچنین با تقدیر از تلاش ها و زحمات دکتر قانع پور رییس سابق بیمارستان، وی را فردی دلسوز و مسلط به کار دانست که توانست با تلاش های شبانه روزی خود جایگاه خوبی برای این مجموعه درمانی فراهم کند.

او در پایان دکتر نظامی رییس جدید بیمارستان نیروی انتظامی کرمانشاه را نیز انسانی توانمند معرفی کرد و گفت: کارنامه وی در استان خوزستان بسیار درخشان است و امیدوارم این درخشش در کرمانشاه بیشتر شود.

 

کادر درمانی ناجا جهادگونه در حال مقابله با بیماری کرونا هستند

 

فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز گفت: در ماه های اخیر که شاهد شیوع بیماری کرونا در جامعه بوده ایم کادر درمانی نیروی انتظامی جهادگونه در حال مقابله و نبرد با بیماری کرونا بوده اند و توانسته اند همگام با سایر همکاران خود شرایط ایمنی ایجاد کنند.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: همکاران پرتلاش ما در مجموعه پرتلاش بهداشت و درمان ناجا از همان ابتدای شیوع کرونا شبانه روز پای کار بودند و با توجه به حساسیت ها موجود نهایت توان و تلاش خود را برای کنترل این بیماری به کار گرفتند.

او  ادامه داد: امروز در سطح نیروهای مسلح که ناجا هم جزو آنهاست حساسیت خاصی برای موضوع سلامت کارکنان وجود دارد چرا که تامین سلامتی آنها ارتباط تنگانگ و پیوسته ای با ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان دارد.

سردار جاویدان با تاکید بر اهمیت حوزه درمان در ستاد ناجا، گفت: فرماندهان این مجموعه به حق اعتقاد دارند اگر نیروی پلیس از لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مناسبی باشد امنیت بهتری نیز برقرار و خدمات مناسب تری ارایه می شود.

او  یادآوری کرد: همه مردم شاهد بودند که در زمان سیل، زلزله و دیگر بلایا کادر درمانی نیروی انتظامی در سراسر کشور از همان دقایق نخست کنار مردم و افراد حادثه دیده حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برخی خدمات ارایه شده از سوی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) به کارکنان و عموم مردم در زمان شیوع کرونا و قبل از آن گفت: وجود این بیمارستان ظرفیت بسیار خوبی در غرب کشور است که تاکنون توانسته به همکاران خدمات ارزشمندی ارایه کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با خدمات ارایه شده توسط این مرکز درمانی زمینه ارایه خدمات گسترده تر و بهتر به عموم شهروندان توسط پلیس فراهم شده است.

او همچنین با قدردانی از تلاش های سرهنگ قانع پور رییس سابق بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) و کارکنان آن، گفت: این مرکز درمانی یکی از مراکز خوب و مجهز حوزه بهداشت و درمان در سطح استان و غرب کشور است.

سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور دکتر نظامی رییس جدید بیمارستان منشاء خیر و برکت بیشتری باشد و شاهد افزایش خدمات ارائه شده به کارکنان، خانواده های آنان و عموم شهروندان باشیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.