محمدی گفت: ۴۰ سالگی دفاع مقدس فرصت خوبی برای برجسته و معرفی کردن نقش نیرو‌های نظامی در دفاع مقدس است و نباید در تاریخ دفاع مقدس، جای معرفی رشادت‌های نیرو‌های استان فارس، خالی بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی محمد محمدی در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس که با حضور برخی از مسئولین رسانه‌های استان برگزار شد، گفت: ویروس منحوس کرونا، در کنار همه معایبی برای جامعه بشری داشت، یکی از مزیت هم داشت که آن هم این بود که نظام لیبرال دموکراسی غرب را شفاف در دید مردم قرار داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه نظام سلطه به راحتی مردم را محدود می‌کند، افزود: آنان از طریق رسانه سعی می‌کنند هیمنه پوشالی را به دید جهان برسانند، کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، از تجهیز کادر سلامت خود عاجز است.

او با اشاره به اینکه نظام سلطه از پس حوزه درمان خود بر نمی‌آید، تاکید کرد: در این حین که خودش درگیر است و نمی‌تواند از کادر درمانی پشتیبانی کند، هجمه سنگین و وسیعی علیه نظام جمهوری اسلامی، ایجاد می‌کند و در این نظام همه توانستند با همکاری همدیگر، ویروس را کنترل کنند و آنان تلاش می‌کنند این وضعیت را وارونه جلوه دهند و شکست خود را کم رنگ کنند.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن مدام با ابزار رسانه سعی می‌کند که انتظارات مردم را افزایش دهد، افزود: آنان سعی دارند که ناامیدی را در جامعه افزایش دهند و جامعه را مستعد هرگونه بی نظمی کند و دشمن به این بی نظمی و آشوب امید بسته است.

او با اشاره به اینکه رسانه‌ها امیدواری را به جامعه تزریق کنند، تاکید کرد: با توجه به ویروس کرونا و وقایع پساکرونا، باید رسانه‌ها امید افزایی کنند و نباید زمانی که ارکان نظام در حال مقابله با تحریم دشمن هستند، دچار خودزنی شویم که این خودزنی ابتدای موفقیت دشمن است.

محمدی با اشاره به اینکه امید آفرینی باید راه همه ما باشد، اظهار کرد: ۴۰ سالگی دفاع مقدس فرصت خوبی برای برجسته و معرفی کردن نقش نیرو‌های نظامی در دفاع مقدس است و نباید در تاریخ دفاع مقدس، جای معرفی رشادت‌های نیرو‌های استان فارس، خالی بماند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار