مدیر کل امور روستایی استانداری گفت: اعتبارات دهیار‌های استان در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ بیش از ۱۵درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کمیته برنامه ریزی روستا‌های فاقد دهیاری شهرستان هوراند با حضور فرماندار ، مدیر کل امور روستایی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیر عامل آب و فاضلاب استان جهت توزیع اعتبارات روستا‌های فاقددهیاری در فرمانداری هوراند برگزار شد.

مردانیان فرماندار شهرستان هوراند با بیان اینکه اعتبارات سال ۹۸ برای دهیاری‌های شهرستان بیش از ۳ میلیارد تومان و روستا‌های فاقد دهیاری  بیش از ۱ میلیارد تومان بود ،گفت:با اعتبارات جذب شده بهسازی و شن ریزی روستا‌های میدانلار. قیی دیبی. کرکسر. جعفر اباد. به اتمام رسیده و ابرسانی به روستا‌های نیق. ئیدی بلاغ و گزرلیک در حال اتمام است.

کرمی مدیر کل امور روستایی استانداری هم با بیان اینکه اعتبارات سال ۹۸ برای دهیار‌های استان بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان و برای روستا‌های فاقد دهیاری  ۱۶ میلیارد تومان بود گفت: اعتبارات دهیار‌های استان در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷  بیش از ۱۵درصد افزایش داشت.

ایمان لو  مدیر عامل آب و فاضلاب استان از پایان پروژه مجتمع آبرسانی به روستای ونیق در یک ماه آینده خبر داد و گفت: کل اعتبارات جذب شده برای این پروژه ۲ میلیارد تومان هست که با تخصیص ۴۵۰ میلیون تومان دیگر این پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار