فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۸ نفر از عاملان نزاع مسلحانه در ماهشهر دستگیر شدند و ۳ قبضه سلاح غیرمجاز از آن‌ها کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه امروز، سه شنبه ۲۰ خردادماه، ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در مقابل دادگستری شهرستان حضور یافته و قصد درگیری مسلحانه داشتند.

او بیان اینکه ماموران انتظامی به محل اعزام شدند، اظهار داشت: یکی از این افراد با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به طرف ماموران کرده و پلیس نیز اقدام به تیراندازی به طرف افراد مسلح کرد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این عملیات، پلیس ۸ نفر از طرف‌های درگیر را دستگیر کرد، ادامه داد: تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۲ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۹۶ عدد فشنگ کشف و در این رابطه، ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو ۴۰۵ توقیف شد و با حضور ماموران انتظامی اوضاع کاملا آرام و تحت کنترل است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به زخمی شدن یک زن ۴۵ساله رهگذر بر اثر اصابت ترکش گلوله حین تیراندازی افراد درگیر، بیان داشت: این فرد پس از مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شد، البته شناسایی و دستگیری سایر عاملان درگیری در این زمینه ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.