رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: مدیریت شهری مشهد الگوی فوق‌العاده عالی برای ساماندهی کارگران در کشور ایجاد کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اکبر شوکت رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور در حاشیه بازدید از جایگاه ساماندهی کارگران ساختمانی مشهد که با حضور مشاور استاندار، معاونت فرمانداری، شورای اسلامی صنفی کارگران ساختمانی کشور به جهت تبادل اطلاعات طرح ساماندهی کارگران موقت ساختمانی مشهد، گفت: روزانه تعداد زیادی از کارگران در ۲۵ نقطه سطح شهر سر تقاطع‌ها و میادین تجمع می‌کردند که مشکلات زیادی به وجود آورده بود، اما خوشبختانه شهرداری مشهد عزم جدی برای ساماندهی کارگران ساختمانی دارد و تجربه موفقی نیز در این زمینه کسب کرده است.

او افزود: در حال حاضر در پنج نقطه از سطح شهر جایگاه ساماندهی کارگران ساختمانی ایجاد شده که امکانات خیلی خوب و وسیعی در اختیار کارگران قرار گرفته است.

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در یک اقدام بسیار خوب، کارگرانی که از ساعت ۱۰ صبح به بعد در ایستگاه‌های ساماندهی کارگران حضور می‌یابند، در پروژه‌های شهری به کارگیری می‌کند، ادامه داد: سایر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در امر پروژه‌های عمرانی خود از توان و ظرفیت این جایگاه‌ها استفاده کنند.

شوکت بیان کرد: دسترسی آسان کارفرما به نیروی مطمئن و شناسنامه دار، حفظ کرامت و شأن کارگران ساختمانی، کاهش ترافیک و افزایش زیبایی سیمای شهری از جمله مزایای ایجاد جایگاه‌های ساماندهی کارگران ساختمانی می‌باشد.

او تصریح کرد: باید به مدیریت شهری مشهد بابت الگوی فوق‌العاده عالی که برای ساماندهی کارگران در کشور ایجاد کرده‌اند دست مریزاد گفت و امیدواریم سایر کلانشهر‌ها همانند اقدام بسیار ارزشمند شهرداری مشهد، عزم جدی در این کار داشته باشند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.