معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام، حدود ۱۹ میلیارد تومان بودجه استانی به این شهرستان اختصاص و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن بخشی معاون عمرانی فرماندار سرخس  با اشاره به اختصاص حدود ۱۹ میلیارد تومان بودجه استانی به این شهرستان گفت: در شرایط فعلی ویروس کرونا تلاش کنیم با مدیریت جهادی پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.
 
او افزود: از محل این اعتبار، هشت میلیارد تومان از ردیف نفت و ۱۱ میلیارد تومان در ردیف استانی اختصاص داده شده که در ۲۵ فصل و بالغ بر ۱۰۰ پروژه نیمه تمام توزیع شد.
 
معاون عمرانی فرماندار سرخس ادامه داد: این اعتبارات در شهرستان و بخش‌های کشاورزی، منابع طبیعی، آبرسانی، آب منطقه ای، حمل و نقل، انرژی و میراث فرهنگی توزیع شد.
 
بخشی بیان کرد: در این دوره نسبت به پارسال شاهد کاهش سه میلیارد تومانی تخصیص اعتبارات بودیم.
 
او با بیان اینکه اعتبارات بر اساس دو شاخص جمعیت و محرومیت توزیع می‌شود، تصریح  کرد: شاخص جمعیت بیشترین ضریب را در توزیع اعتبارات دارد و سرخس از سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از لحاظ شاخص جمعیت پایین‌تر است.
 
معاون عمرانی فرماندار سرخس با اشاره به محرومیت این شهرستان، تاکید کرد: با نگاه ویژه فرماندار، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان مدیریت استان در توزیع اعتبارات، سرخس رتبه چهارم را بدست آورد.
 
بخشی با بیان اینکه کاهش اعتبارات کشوری است، اظهار کرد: برای نخستین بار کمیته پایش و نظارت بر پروژه‌های عمرانی در سرخس تشکیل شد و متخصصین حوزه عمران، برق، تاسیسات و انرژی متشکل از تعدادی مسئولین دستگاه‌های اداری شهرستان عضو این کمیته شدند تا همین اعتبارات محدود باعث تقویت زیرساخت‌ها شود و در مکان خود به خوبی هزینه و اجرا شود.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.