رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: این ستاد تلاش کرده است ارتباط معنوی با جامعه دانشگاهی و زائرین دوره‌های قبل را با تولید محتوای فرهنگی،حفظ کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حسین جعفری، معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد، یعقوبی، مدیر روابط عمومی ستاد و محمود موسوی، مدیر عامل موسسه بیمه تعاون سپاه، جهت بررسی راهکار‌های مشترک برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی ویژه زائران دانشگاهی در دفتر معاونت خدمات بنیاد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان گزارش مختصری از فعالیت‌های ستاد از زمان تاسیس تاکنون، با اشاره به اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی و عتبات عالیات، به بیان اهداف فرهنگی و اجرایی مجموعه ستاد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با بیان شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفر‌های زیارتی گفت: مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش کرده است در شرایط کنونی و تعلیق سفر‌های زیارتی، ارتباط معنوی با جامعه دانشگاهی و زائرین دوره‌های قبل را با تولید محتوای فرهنگی، انتشار عکس‌ها و خاطرات زائرین از عمره و عتبات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لبیک، حفظ کند.


بیشتر بخوانید


همچنین جعفری، معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ستاد برای دانشگاهیان کشور، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر با زائرین دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

او با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های بنیاد، آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد به منظور دادن خدمات فرهنگی و رفاهی مطلوب به زائران دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، اعلام کرد.

بررسی راهکار‌های فرهنگی و اجرایی بین دو مجموعه و تدوین برنامه عملیاتی مشترک در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای معنوی زائران، از اهداف برگزاری این جلسه بود که مقرر شد در جلسات بعدی مفاد آن نهایی و طی تفاهم نامه‌ای به امضا برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.