دو طرح‌ کشاورزی در شهرستان شهرکرد بهره برداری شد

دو طرح کشاورزی در بخش لاران شهرستان شهرکرد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی دو طرح کشاورزی در بخش لاران شهرستان شهرکرد مورد بهره برداری قرار گرفت.

ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری  گفت: ساخت یک هزار و ۵۰۰ هکتار باغ و یکپارچه سازی ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهر سودجان یکی از این طرح هاست که پس از ۱۰ سال، یکهزار و ۵۰ بهره بردار از آن بهره‌مند شدند.

او افزود: برای اجرای این طرح ۴۰ میلیارد تومان یارانه دولت به منظور راه اندازی شبکه آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان یارانه خرید نهال اختصاص یافته است.

غریب ادامه داد: اجرای خط انتقال و احداث شبکه آبرسانی سد بیدکان به طول هشت کیلومتر برای آبرسانی به ۱۰ روستای منطقه بیدکان و اجرای طرح آبرسانی تحت فشار برای ۵۷ هکتار اراضی اراضی روستای خوی از دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش لاران است که به بهره برداری رسید.


بیشتر بخوانید: ۱۱ طرح کشاورزی در سامان افتتاح شد


اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با اجرای این طرح ها، بزرگترین تعاونی با سه هزار و ۴۰۰ عضو در روستای خوی و شهر سودجان در بخش لاران شهرستان شهرکرد شکل گرفته است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار