مهم‌ترین اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

مرد دشتستانی بر اثر گاز گرفتگی در چاه کشاورزی جان باخت

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: مرد ۴۴ ساله هنگام لوله گذاری هنگام لوله‌گذاری در چاه کشاورزی دچار گاز گرفتگی شد و فوت کرد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی شخصی در روستای طلحه، از توابع بخش بوشکان، ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد، مردی ۴۴ ساله هنگام لوله گذاری در چاه کشاورزی، دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی، به شهروندان توصیه کرد، همواره موارد ایمنی را هنگام انجام کار رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

توقیف موتورسیکلت ۴میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند ادامه داد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی غیر مجاز را در منزل خود واقع در شهر برازجان نگهداری می‌کند، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر رفتند و موتورسیکلت را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده چهار میلیارد ریال است.

دستگیری سارق کابل برق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک سارق سیم و کابل‌ برق با ۱۲ فقره سرقت در شهر چغادک دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر چغادک شهرستان بوشهر ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس موفق شدند یک سارق را دستگیری کنند.

او ادامه داد: در بازجویی‌های صورت گرفته، سارق به ۱۲ فقره سرقت کابل‌های برق توزیع داخل شهری و روستایی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف اموال سرقت شده از مخفیگاه سارق، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در جم

فرمانده انتظامی جم از دستگیری یک سارق با کشف سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در شهرستان جم، یک سارق دستگیر شد که او به سه فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف و بیان کرد اموال سرقتی را نیز به فروش رسانده است.

او به مردم توصیه کرد: برای در ورودی منزل، از قفل‌های مطمئن و استاندارد استفاده کنند و  در صورت دیدن هر مورد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

توقیف محموله ۲ میلیاردی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو وکشف انواع کالای قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از این کامیون دو دستگاه ژنراتور، یک دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ استوک، ۱۳ تنه دوچرخه، ۳۰ قطعه لوازم یدکی دوچرخه، یک دستگاه اره فارسی بر بدون مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به دستگیری یک متهم، بیان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.