کارگاه گرافیک "همدلی" با موضوع مردم‌داری و کرامت انسانی در سیره رضوی، به مدت سه روز در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از روز چهارشنبه این هفته، به مدت سه روز قرار است کارگاه گرافیک "همدلی" با موضوع مردم‌داری و کرامت انسانی در سیره رضوی، در مشهد برگزار شود و ۴۸ هنرمند طراح از ۱۴ استان کشور در این مدت طراحی گرافیک با موضوع مردم‌داری را انجام دهند.

محمدجواد میری مسئول کارگاه گرافیک همدلی با اشاره به این که در این کارگاه کشوری که به میزبانی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و با همکاری نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون هنر شیعی برگزار می‌شود، گفت: هنرمندانی از ۱۴ استان کشور در این رویداد ملی حضور داشته و زیر نظر اساتیدی مانند مسعود نجابتی و محمدرضا دوست‌محمدی به فعالیت و خلق اثر خواهند پرداخت.

او افزود: این کارگاه میزبان هنرمندانی از تشکل‌های مختلف شبکه کشوری طراحان گرافیک انقلاب اسلامی مانند آیه (اصفهان)، حرا (مازندران)، طلوع (آذربایجان شرقی)، خاک‌نگار (خوزستان)، ترنج (یزد)، خانه هنر و رسانه (سیستان و بلوچستان)، شهید تاج‌احمدی (قزوین) و سایر هنرمندان مرتبط با این شبکه در سایر استان‌ها خواهد بود.
 

بیشتر بخوانید: آماده سازی ۱۶۰ تابلوی هنری جهت نمایش در نقاهتگاه‌های خراسان رضوی
مسئول کارگاه گرافیک همدلی درخصوص نتایج برگزاری این کارگاه ادامه داد: محصولات شامل پوستر، اکران شهری و پست‌های تخصصی فضای مجازی تولید و در دهه کرامت منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

میری بیان کرد: هدیه‌ای که برای طراحان و اساتید درنظر گرفته شده به تامین بخشی از تاسیسات آب شیرکن در روستا‌های محروم سیستان و بلوچستان توسط نهضت آبرسانی طهورا اختصاص داده خواهد شد که با این مبلغ روزانه ۶۰۰ متر مکعب آب شیرین در اختیار مردم آن منطقه قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.