دارو‌های بیماران مبتلا به بیماری های مزمن زیر پوشش تامین اجتماعی مازندران از ابتدای همه گیری کرونا به درب خانه هایشان ارسال شده است.

دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا بیماران مبتلا به بیماری های مزمن  زیر پوشش تامین اجتماعی مازندران برای دریافت دارو به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می‌کردند، گفت: برای کاهش مراجعه این بیماران  از تاریخ ۱۲ اسفند تاکنون دارو‌های مورد نیاز آنها به درب خانه هایشان ارسال شده است.

او افزود: این طرح برای اولین بار در مازندران شروع شد و بعد مورد استقبال سایر استان‌ها قرار گرفته است.


خورشیدی گفت: ۳۲ هزار و ۵۸۷ بسته دارویی از تاریخ ۱۲ اسفند تا ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ برای بیماران ریوی، قلبی، دیابتی، فشارخون و اختلالات تیروئیدی زیر پوشش تامین اجتماعی استان ارسال شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در این طرح وضعیت همه بیماران دارای پرونده درمانی به صورت تلفنی ارزیابی خواهد شد، گفت: تا کنون ۱۸۳ هزار ۵۴۲ تماس برای ارزیابی در استان انجام شده است که در صورت نیاز به ادامه روند درمان بسته‌های دارویی برای بیماران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار