معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: مرکز ترویج علوم انسانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد سمینار مجازی زبان و ادبیات فارسی با عنوان «آموزش عروض و قافیه (با محوریت عروض سماعی)» با تدریس دکتر عباسعلی پورعلیزاده برگزار کند.

اوافزود: دوره آموزش تاریخ با تدریس مولف کتاب درسی سرکار خانم فریده حشمتی نیر برگزار می‌شود که زمان مشاهده دوره از ۲۶ تا سوم تیر ۹۹ و تاریخ آزمون آنلاین چهارم تیر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: دوره آموزش زبان انگلیسی با تدریس آقای دکتر ابوطالب بیگ محمدی نیز برگزار و زمان مشاهده دوره از ۲۷ تا چهارم تیر ۹۹ و زمان آزمون آنلاین هفتم تیر است.

نامدار یادآور شد: همچنین دوره آموزش فلسفه با تدریس مدرسین آقای دکتر مصطفی شهرآیینی و آقای دکتر سعید طبّی ممتاز نیز برگزار و زمان مشاهده دوره از ۲۴ تا ۳۰ خرداد ۹۹، زمان آزمون آنلاین اول تیر خواهد بود.

او تاکید کرد: دبیران رشته ادبیات و زبان فارسی، فلسفه، تاریخ و زبان انگلیسی می‌توانند از طریق سامانه‌ی این مرکز به آدرس https://bit.ly/۲ SDZQA در این دوره ثبت نام و فیلم‌های آموزشی دوره را مشاهده کنند.

نامدار گفت:تنها برای شرکت کنندگانی که در دوره‌های آموزش مجازی دروس علوم‌انسانی ثبت نام کرده و کد اختصاصی دریافت کرده‌اند گواهی دوره صادر خواهد شد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://dpli.ir/۵۲ I ۸ ag مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.