سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به تشریح جلسه غیر علنی امروز پارلمان پرداخت.

بررسی مسائل امنیتی و ضدجاسوسی در جلسه غیرعلنی امروز پارلمانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه غیر علنی امروز پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز پارلمان با حضور وزرای نفت و اطلاعات برگزار شد.

او افزود: در ابتدای جلسه زنگنه وزیر نفت به مسائلی درباره منابع انرژی، نفت و گاز پرداخته و فرصت‌های موجود در این حوزه را مطرح کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این باره دیدگاه‌های خود را اعلام کرده و مجموعا وضعیت تولید داخل، تولیدات نفتی و ذخایر آن مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

فرهنگی بیان کرد: بعد از اظهارات وزیر نفت، وزیر اطلاعات موضوعاتی را درباره امنیت داخلی، تهدیدات خارجی و همچنین نفوذ داخلی مطرح و همچنین چند نفر از معاونان وی مسائل ضد جاسوسی را بیان کردند.

او گفت: در این جلسه درباره مسائل امنیتی مسئولان و مشکلاتی که گا‌ها برای آنان به وجود می‌آید بحث‌هایی صورت گرفت و مجموعا دوسوم از وقت امروز به مسائل امنیتی اختصاص داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز انتقادات خود درباره صادرات، تولید نفت و همچنین مسائل امنیتی را مطرح کردند.

فرهنگی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گفت: این پرونده در شعبه ذی‌ربط در حال بررسی بوده و نتیجه آن امروز به هیئت رئیسه واصل خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جلسه فردا علنی بوده و وزرای راه و شهرسازی و نیرو توضیحات کاملی در مورد حوزه مربوط به خود ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار