حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان گفت: نماز جمعه این هفته در تمام شهرستان‌های استان اقامه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا فقط شهر‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، نماز جمعه اقامه نخواهد شد، اما در شهر‌های با وضعیت سفید و زرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، اقامه نماز جمعه ایرادی ندارد؛ بنابراین از جمعه ۲۳ خرداد شاهد اقامه نماز در سراسر فارس خواهیم بود.

او افزود: در لیست شهر‌های قرمز که وزارت بهداشت به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ابلاغ و ارسال کرده است، خوشبختانه هیچ یک از شهر‌ها و شهرستان‌ها در استان فارس وضعیت قرمز ندارد، لذا جمعه این هفته در ۳۶ شهرستان شامل ۷۶ شهر استان نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان ادامه داد: شهرستان‌های جهرم، فسا، مرودشت، لارستان و گراش (و توابع این شهرها) که هفته گذشته نماز در آن‌ها اقامه نشد، طبق لیست جدید وزارت بهداشت، مجوز اقامه نماز جمعه را خواهند داشت.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس بیان کرد: خوشبختانه جمعه گذشته نماز جمعه در شهر شیراز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و مردم استقبال بسیار خوبی از بازگشائی نماز جمعه داشتند.

ملک‌مکان همچنین از نمازگزاران خواست تا برای شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در منزل وضو گرفته و با مهر و سجاده شخصی و ماسک و دستکش در نماز جمعه حضور یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.