معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات کرونا به بنگاه‌های اقتصادی متقاضی از شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز می‌شود.

شفیع آبادی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: بر اساس تصمیم هیئت دولت و ستاد ملی کرونا بنگاه‌های اقتصادی متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی که پرونده آن‌ها به بانک معرفی شده از شنبه آینده ۲۴ خرداد ماه تسهیلات  آنها پرداخت می‌شود.

شفیع آبادی درباره فرآینده دریافت تسهیلات افزود: برای پرداخت تسهیلات ابتدا برای کارفرمایان و خویش‌فرمایان پیامک ارسال می‌شود و لازم است که پس از دریافت پیامک در "سامانه کارا" به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

او با اشاره به شرایط دریافت تسهلات کرونا اضافه کرد: بنگاه حتماً باید فعال باشد، نیروی کار را حفظ کند و شاغل بیمه شده داشته باشد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانگفت: مبلغ تسهیلات برای رانندگان مسافری خویش فرما ۶ میلیون تومان، بنگاه‌های آسیب دیده ۱۴ گانه برای هر فرد ۱۲ میلیون تومان و برای بنگاه‌هایی که به دستور دولت در ایام کرونا تعطیل شدند ۱۶ میلیون تومان است.

شفیع آبادی، نرخ سود تسهیلات را ۱۲ درصد اعلام کرد.

استان قزوین با بیش از سه هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی، از قطب‌های صنعت کشور است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.